zaterdag 1 juli 2017

Enjoy Summer

Hallo allemaal,

Alhoewel de zomer momenteel ver te zoeken is,
heb ik voor jullie tóch een zomers kaartje gemaakt.

De achtergrond heb ik gemaakt met Distress Inkt.

Óók de achtergrondstempel Basic nr.184 va Studio Light,
heb ik afgedrukt met deze inkt.

De cactus, is óók van een clear stempel sheet van Studio Light,
nl. Summer Feelings 190.

De afbeelding is óók weer ingekleurd met Distress Inkt.

Het tekstje van dit stempelsetje, heb ik met wit embossingpoeder
verhit met de heattool.

De kaart nog wat afgewerkt, met een witte Sharpie pen.

Dit was mijn bijdrage weer voor vandaag.
Leuk dat jullie weer kwamen kijken, en ik wens jullie allemaal een fijn weekend.

Liefs, Anja. 

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Anja ! mooie kleuren leuk met de cactusstempel .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk resultaat ! top, mooie kleurtjes
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen