zaterdag 18 februari 2017

Verjaardagskalender boekje!!!!

Hallo allemaal,

Hier een blogberichtje van mij . Deze keer heb ik op verzoek van mijn oudste zoon een verjaardagskalender gemaakt voor een vriendin. De foto`s die ik erin heb verwerkt heb ik maar eventjes afgeplakt want ik weet niet of ze dat leuk vindt als ze in de blog en fb wereld rondgaat haha.
Ik heb het gemaakt met A5 velletjes cardstock die ik gevouwen heb als rechthoekige kaart en dat weer aan elkaar geplakt met tape.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Neem er gerust even een bakkie koffie of thee bij.
Het zijn nogal wat foto's en gebruikte materialen geworden.
Onderaan het bericht zet ik al mijn gebruikte snijmallen netjes even op een rijtje voor jullie

Hier volgen de foto`s











Ik heb als designpapier gebruikt At the Movies Paperbloc Joycrafts
Vintage flourishes 6003/0062
Vintage Flourishes bloemetjes
Vintage Flourishes 6003/0067 en 6003/0068
Cutting embossing notebook 6002/0259
Pasfoto frame 6002/0482
Beide cocktails 6002/0387 en 6002/0388
Allemaal Joycrafts
Dienamics diastrip
Stempeltjes van Studiolight uit de creative chalk serie
en Joycrafts Sending messages

Natuurlijk zijn alle gebruikte materialen terug te vinden in de webshop

Dat was het zo`n beetje geloof ik !
Ik wens jullie een fijne zaterdag en tot de volgende X
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen