zaterdag 11 februari 2017

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag een kaartje met de Gelli Plate 4"round (10,2cm.) gemaakt voor jullie.

Ik  heb hiervoor Distress Inkt, in de kleuren Blue Print Sketch, Broken China,
èn Dutch Doobadoo Mask 'Party' 470.715.039 gebruikt.

De stempels zijn allemaal van clearsheet KJ1701, van Marianne Design.
De cadeautjes zitten apart op de kaart geplakt, en heb ik ingekleurd met Twinkling H2O's,
om er een beetje een feestelijk effect aan te geven....

Ten slotte heb ik de Gelli Plate afdruk nog wat witte accentjes gegeven met een Witte Sharpie pen, en een parelpen....

Dit was het weer voor vandaag. Hopelijk heb ik jullie weer wat kunnen inspireren,
met deze kaart.

Ik wens jullie nog een fijn weekend, en tot een volgende keer.

Liefs, Anja. 

1 opmerking: