dinsdag 31 januari 2017

Lavinia

Goedendag allemaal,

Deze keer heb weer eens een kaartje met Laviniastempels voor jullie gemaakt.
Het assortiment van de stempels is vrij groot, en je kunt dus voor elke gelegenheid
wel een mooie combinatie van stempels gebruiken om een persoonlijke kaart te maken.

De achtergrond heb ik met Distress inkt en een Blending tool gemaakt.
Voor de gekleurde afdrukken op de achtergrond, heb ik Memento Dew Drops gebruikt,
en  Fee Freya LAV356 in het midden heb ik gestempeld met Versafine Onyx Black.

De overige Laviniastempels  die ik gebruikt heb zijn; de Mini Stars LAV211, de Cherry Blossom LAV176, en Creeping Vine LAV295.

Voor de witte accentjes heb ik nog een  Sharpie Pen met fijne punt gebruikt.

Dat was het weer voor vandaag; en ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen
inspireren, met dit kaartje.....

Fijne dag, en lieve groetjes, Anja.






1 opmerking:

  1. ziet er erg mooi uit ! een magische sfeer hangt er over !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen