dinsdag 3 januari 2017

Lavinia

Goedendag allemaal,

Op de eerste plaats, wil ik jullie namens Team 't Scraphuis alle goeds toewensen voor 2017!

En dan nu mijn kaartje voor vandaag....


Na alle donkere dagen van de afgelopen tijd, dacht ik het jaar eens vrolijk te beginnen met deze kleurige kaart, met Lavinia stempels.
Voor deze kaart, heb ik o.a. Tree-Goddess Luna LAV283, Climbing-Ivy LAV182, en Hanging-Lanterns LAV360 gebruikt.
De achtergrond heb ik gemaakt met Distress Inkt, en een Blending Tool, waarmee je de inkt goed kunt uitsmeren, en de kleurtjes in elkaar over kunt laten lopen.
Als je dan een mooie achtergrond hebt gemaakt, wil je natuurlijk je stempels wèl mooi, en duidelijk, op de goede plaats stempelen....
Daarvoor heb ik de MISTI gebruikt, een ideaal hulpmiddel voor de stempelaars onder ons.
Met deze stempelhulp creëer je altijd een haarscherpe afdruk op de juiste plaats...

Dan rest mij nog, jullie een fijne dag te wensen....
..dat het maar een creatief jaar mag worden..

Lieve groetjes, Anja.



1 opmerking: