zaterdag 14 januari 2017

Hoera het is vandaag....


Goedendag allemaal,

Óók ik laat jullie vandaag een stempelkaartje met bloemen zien, weliswaar met een andere techniek gemaakt als het vorige kaartje, maar wie houdt er nu niet van bloemen?

De achtergrond, heb ik gemaakt met Distress Inkt. Voor het craquelé effect heb ik
gestempeld met clearstempel Bits&Pieces No7 Thin Mosaic van  Crealies
.
De tekst van Marianne heb ik gestempeld met donkerblauwe stempelinkt,
nèt zoals de prachtige Hortensia van Studio Light van de set  Beautiful-Flowers-STAMPBF143.

Ik heb de afdruk ingekleurd met de Derwent Inktense Aquarelpotloden; een geweldig kleurmedium om mee te werken, en bij ons in de webshop verkrijgbaar in blikken van 24-, 36-, of  alle 72 stuks.

Dan rest mij nog, jullie allemaal een fijn weekend toe te wensen,
en wellicht tot een volgende keer,

Liefs, Anja.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen