dinsdag 6 december 2016

Vintage

Goedendag allemaal,

Vandaag eens géén kerstkaart, maar een vintage kaart, voor jullie gemaakt......

Het designpapier dat ik heb gebruikt, is uit het papierpakket Vintage Pastels 6011/0504, van Joy! crafts.
Het 'lijstje' rondom de foto, heb ik bewerkt met Stampendous Shabby embossing enamel Blue, waarmee je prachtige antiek ogende details voor o.a. kaarten mee kunt maken. Het is overigens in vele kleuren, en samenstellingen verkrijgbaar.
De grote roze bloemen zijn handgemaakt met een Floral Flourishes setje 6002/0156, van Noor! Design, en ik heb er nog wat kleine witte roosjes en knopjes rondom gedaan.
De vlinders 6003/0033, de grote groene bladertak 6002/0493, èn de grote ronde bladeren 6002/0332,
zijn allemaal van Noor! design, en uiteraard in onze webshop verkrijgbaar.

Dan wens ik jullie een fijne dag, en tot een volgende keer.......

Liefs, en groetjes van mij, Anja





3 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Anja. Die bloemen zijn super mooi!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart en ik heb de mal van de bloemen ook maar hoe heb je deze gemaakt eerst nat gemaakt en verfrommeld en dat wit er op hoe doe je dat met gesso??.
    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooie kaart Anja!!
    Prachtig zijn je bloemen.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen