dinsdag 8 november 2016

Prettige Kerstdagen


Goedendag allemaal,

Voor vandaag heb ik nogmaals  een kaartje gemaakt, met materialen, uit de "Frozen Forest"- lijn van Studio Light . Ik kan er maar geen genoeg van krijgen...
Het design papier komt uit het prachtige blokje SCRAP PPFF37, dat perfect bij de afbeeldingen, en de stansen past.
De stans STENCILFF17 die ik gebruikt heb, komt uit dezelfde lijn.
Het ovaal middenin de stans heb ik opengesneden, en de tekst heb ik in de binnenkant gestempeld, met van één van de nieuwste clear stempelsetjes, van Marianne CS0979.
Voor de afwerking, heb ik nog wat glitters, knoopjes, en plakparels gebruikt.

Dat was het weer voor vandaag, fijne week, en tot een volgende keer,

Lieve groetjes, Anja.

Mochten jullie artikelen niet kunnen vinden, in de webshop, mail ons dan via info@scraphuis.nl. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen