dinsdag 15 november 2016

Kado Envelop met hartjes sluiting ....


Hallo daar allemaal,

Vandaag laat ik jullie een creatie zien gemaakt met de leuke envelop mal van Dutch DoobaDoo.
Ik zal onder de foto`s weer even de gebruikte materialen laten zien .
Deze zijn natuurlijk verkijgbaar bij `t scraphuis.nl
De kaart met envelop heb ik gemaakt voor mijn tante die jarig was afgelopen week .
Ze heeft twee hondjes en eentje daarvan is je raadt het al een Teckel .





Gebruikt heb ik ;
Dutch DoobaDoo mal ; Envelope Art Heart
http://www.tscraphuis.nl/shop/products.php?product=Dutch-Doobadoo-%252d-Envelope-Art-%252d-Heart-%252d-470.713.032-

Designpapier Joycrafts Spring paperbloc

Mallen die ik heb gebruikt zijn ;Joycrafts

http://www.tscraphuis.nl/shop/products.php?product=Noor%21-Design-%252d-Blauwe-mal-%252d-Kader-met-afgeronde-hoekjes-6002%7B47%7D0631

Couture creations decorative dies dit is degene op de achterkant vindt je deze leuk vraag het dan even aan Jolanda .

Het plaatje van de teckel komt uit een kleine papierblokje van Dixi Craft


Dit was het dan weer voor vandaag .
Een fijne dag en tot de volgende keer .
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen