dinsdag 11 oktober 2016

You have the key........


Goedendag allemaal,

Ik ben Anja Weterings, en dit label is mijn eerste bijdrage aan dit blog, als DT-lid
van team 't Scraphuis.

Het afdrukje is een stempeltje van Nellie Snellen, ingekleurd met de Zig Clean Color Real Brushmarkers.
De stansjes die ik o.a. gebruikt heb zijn Blad 6002/0332, en Takje 6002/0493.
Voor de roosjes, heb ik de prachtige Roll up Spiral 6002/0473 gebruikt.

Vanaf vandaag zullen jullie mij hier regelmatig tegen gaan komen.
Ik ben al meer dan 25 jaar bezig met kaartjes maken, en ook al een aantal jaren actief in 'blogland'.
Toen Jolanda mij vroeg om haar team te komen versterken hoefde ik daar ook helemaal niet over na te denken.

Hopelijk, kan ik jullie, nèt zoals de andere dames van het team, inspireren en enthousiasmeren met wat ik hier mag laten zien.......

Liefs, Anja.

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd Anja met je DT-schap ! Heel veel succes en plezier. Jouw kaartje is super mooi !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen