dinsdag 23 februari 2016

Fotoboekje van de workshop van de Dutch DoobaDoo dag ....

Hallo allemaal ,

Hier ben ik weer met een nieuwe creatie die ik heb gemaakt afgelopen weekend op de Dutch DoobaDoo dag met weer een aantal leuke materialen die verkrijgbaar zijn bij `t scraphuis.nl

Ik laat jullie eerst de foto`s zien en dan schrijf ik wat ik gebruikt heb.
Foto`s heb ik niet gebruikt maar plaatjes waarvan ik even niet zo snel meer weet waarvan ze zijn.
Ik heb deze gemaakt op de Dutch DoobaDoo Dag waar ik zaterdag ben geweest .We hebben daar 4 workshops gedaan en dit was de laatste en de leukste vond ik .





Gebruiksmaterialen Dutch DoobaDoo mal Dutch Box Art mal Merci
" Card Art Polaroid
Craftpapier/Designpapier Joycrafts Noordesign/ Ribbelkarton Joycrafts
Tekststempels Love and Smile zijn van Joycrafts Clearstamp Sending Messages
I love you rondje en de Love tekst linker foto is  van Joycraft 
Kartonnen hartjes van Dutch DoobaDoo 

Tekst sending love (ENG)
Touw heb ik gebruikt en alle randen zijn met de Distresser van Tim Holz gedaan en met Distress inkt beinkt.

Leuk dat jullie er waren en tot de volgende keer
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx






1 opmerking:

  1. Ik moet hem ook nog afmaken, vond dit ook de leukste, die van jou is super geworden Cindy, erg mooi, ben nog aan het brainstormen welke foto's / afbeeldingen ik ga gebruiken.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen