donderdag 14 januari 2016

Mijn uitwerking van de Sketch it challenge ...

Hallo allemaal ,

Hier mijn uitwerking van de leuke Sketch it challenge van gisteravond .
Het was wel grappig dat Jolanda en Liesbeth ook van de partij waren en wat voor een verschillende
materialen we alledrie hebben gebruikt .
Hier komt de mijne dan ;
 Materialen die ik heb gebruikt ;
Kraftpapier/Witte Cardstock/ papierblokje van Joycraft Just married Paper & Pictures.
Papierblok Vintage Paper Bloc Joy crafts
Bloemen uit mijn laadje weet niet meer waarvandaan maar er zullen genoeg bloemetjes bij `t Scraphuis verkrijgbaar zijn.
Hartjesmallen serie Sending love de grootte en de keine hartjesmal.
ronde mal 6002 0303 Joycraft
Stempel Bingo van de stempelsheet clearstamps Bingo van Joycraft
Tekststempeltje Fijne Trouwdag van
Crealies.

Ik wens jullie nog een hele fijne en creatieve avond
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten