zaterdag 9 januari 2016

Maar beginnen bij het begin......een babykaart.

Hallo bezoekers van het Scraphuisblog,

Vandaag ga ik hier van start op 't Scraphuisblog om jullie van wat inspiratie te voorzien, en na de kerstkaarten wel een welkome afwisseling, een babykaart.
Voor de mensen die me nog niet kennen, ik zal me kort even aan jullie voorstellen:
Mijn naam is Liesbeth Sprangers, getrouwd en ik heb 2 volwassen kinderen die niet meer thuis wonen, verder werk ik als AOM bij een apotheek hier, en dat doe ik met veel plezier, mijn blog is kaartjesvanliesbeth.blogspot.com en ik heb dat blog al enkele jaren en bijna 400 volgers. Verder zit ik nog als DT in het Vintageteam wlvc.blogspot.com waar Jolanda ook sponsor van is.

Omdat het nog maar net bekend is dat ik het Designteam van Jolanda, 't Scraphuis mag versterken even een kaartje wat iedereen wel eens nodig heeft voor een geboorte.


Jullie zullen in de loop van tijd wel gaan opmerken dat ik graag werk met kraft, en mooi designpapier waar dit dan een voorbeeld van is, van Maja Design heeft Jolanda wel series ook in het assortiment.
Het lieve plaatje is van Nellie Snellen dat vindt je hier.
Verder ben ik gek op kantjes en freubeldingetjes, de mensen die mij of mijn blog kennen weten dat wel. Ook dit fijne kantje komt bij 't Scraphuis vandaan en vindt je hier. Ook ontbreekt er bij mij zelden frantage op mijn kaarten en creaties, ook deze keer, deze vindt je hier.
De basis van deze kaart is een nieuwe Dutch Doobadoo mal.
Ik hoop dat jullie hier wat inspiratie van krijgen, en mochten jullie ergens vragen over hebben, mijn mailadres kun je vinden op mijn blog, en over producten die je niet gelijk kunt terugvinden in de webwinkel mag je altijd contact opnemen met Jolanda, zij zal dan zeker kijken wat ze voor je kan doen, daar kan heel veel.
Fijn weekend allemaal en tot de volgende keer.

Groetjes Liesbeth





Geen opmerkingen:

Een reactie posten