dinsdag 12 januari 2016

Happy Birthday met Maja Design

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om jullie iets creatiefs te laten zien hier op mijn nieuwe plek als DT lid van `t Scraphuis. Gezellig dat jullie zijn gekomen om mijn eerst creatie voor jullie te komen bekijken.
Laat ik beginnen met mezelf eerst even voor te stellen.
Mijn naam is Cindy Tempelman in de blogwereld misschien beter bekend als Cinderella.
Mijn blog heet namelijk http://cinderellasdreamcardsblog.blogspot.nl/.
Ik ben 17 jaar getrouwd en samen  hebben we twee zonen.
Ik werk als tandarts-assistente/ preventie-assistente in een tandartspraktijk wel part-time zodat ik nog genoeg tijd over houdt om te knutselen.
Ik ben al een tijdje bij een aantal andere DT blogs maar vindt het geweldig dat ik nu ook gevraagd ben om voor `t Scraphuisblog creaties te maken.
Hopelijk kan ik jullie wat inspiratie geven als jullie er even geen hebben. Ik zal mijn best doen en bij vragen mogen jullie altijd een mailtje sturen of misschien zitten jullie ook op Facebook en stuur dan even een prive berichtje.
Zo nu genoeg over mij hier komt mijn verjaardagskaartje ik zal meteen erbij zetten welke materialen ik heb gebruikt .



Materialen
Wit cardstock
Dutch DoobaDoo Dutch shape art square 2
Design papier van Maja Design van de lijn Summer Crush he gives her flowers
Hoekjesmal van Joycrafts 6002/0356
Vlinders mal Joycrafts 6002/0322
Happy Birthdaymal Joycrafts 6002/0296
De soort swirls zitten bij de blauwe ovale mal van Joycrafts 6002/0258
Al mijn randjes van het papier heb ik bewerkt met de distress tool van Ranger Tim Holz.

De meeste materialen zijn verkrijgbaar bij `t Scraphuis en kun je iets niet vinden dan mag je altijd contact opnemen met Jolanda en dan kan zij je verder helpen .
Tot de volgende keer
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

1 opmerking: