donderdag 14 januari 2016

En nog een babykaartje, voor een jongetje deze keer.

Hoi allemaal,

Vandaag mijn tweede bijdrage aan dit 't Scraphuisblog, en omdat ik dringend babykaarten nodig had, deze is voor Sam zijn ouders gemaakt.
De vorige was voor Jane haar ouders, beide kinderen al in december geboren, dus moest echt NU gebeuren, dus gecombineerd met een voorbeeldkaartje voor hier.
Ook voor dit kaartje heb ik het Maja Designpapier gebruikt, en als basis de DDshapemal, Dutch Square, en ook weer gecombineerd met kraft. Het plaatje is van Studio Light, de mal achter het plaatje is een Noor! mal, net als de verschillende bladeren, de Leaves blad 1, en Leaves blad 2.
Verder wat frantage, heerlijk spulletje (vind ik dan!), de lettertjes SAM en het babypakje zijn uit setjes van Craft Emotions, en die rubriek vindt je hier, staan ze er niet bij, dan kun je altijd even contact opnemen met Jolanda....verder de nodige pareltjes, kantje enz. enz.
Rest het mij jullie een fijn weekend te wensen en ik zie jullie later wel weer, en denken jullie nog even aan de lopende challenge op Facebook, nog ruim 2 weken de tijd om mee te doen, dus ik zeg KOM OP NOU!, 
Nog meer vragen, je mag mij altijd benaderen, e.mail op mijn blog: kaartjesvanliesbeth.blogspot.com

Creatieve groetjes
Liesbeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten