donderdag 24 september 2015

May your days


Gezellig dat jullie hier weer zijn.
We zijn al helemaal in de winterse sferen.
Tja das niet zo moeilijk met de schitterende nieuwe lijn Winter Memories van Studio Light.

Ooohlalala wat is dat weer een super gave lijn..... 
stansblokken, uit druk vellen, achtergrond papier, stempels.
Heerlijk daar kunnen we zeker wat mee.
Ik heb een kaart gemaakt uit het stansblok Winter memories.
Die is zo handig!!

Een blok bevat 12 vellen dus voor 12 kaarten. 
Door zelf je eigen draai eraan te geven met je stansen heb je in een handomdraai de leukste kaarten.
Ik heb de Noor! design ijskristallen 6002/2021 
Alle randen bewerkt met distress inkt Walnut stain


Kijk maar eens in de webshop er zijn al meerdere stansblokken op de markt.


Voor nu wens ik jullie een hele fijne dag.
Ik hoop dat jullie inspiratie hebben opgedaan met mijn creatie.
Ik ga weer aan de slag voor jullie.
Tot snel!!

Groetjes, Anja

1 opmerking: