dinsdag 15 juli 2014

Penny Black- cute as a bug1



Gezellig dat jullie dit blog weer gevonden hebben. 

Vandaag eens een zomers geel kaartje!
Niet een kleur die ik veel gebruik maar ik dacht laat ik maar eens de traditionele kleuren houden voor dat kleine bijtje.
DP is van Studiolight
Ik heb de gele bloemen gekocht bij het Kruidvat en de grijze bloem zelfgemaakt, bewerkt met Fran-tage en Stickles.
De afbeelding is van Penny Black-cute as a bug en een schatje om te zien. Jolanda kan hem vast voor je bestellen.
Mallen van Joy gebruikt Randkrullen en Blauwe mal 8punten 6002/0358
en natuurlijk wat vlindertjes erbij, stans Butterflight van Tim Holtz en een vlindertje van klei gemaakt van een silicone molds .
De tekststempeltjes zijn van Wild Rose Studio's
En natuurlijk een taartrandje eronder om het geheel af te maken.

Ik hoop dat jullie allemaal weer genoten hebben van mijn kaartje!

Voor diegene die op vakantie gaan: Een fijne vakantie!

Tot een volgende keer!


1 opmerking: