zaterdag 7 juni 2014

verjaardagskaart

Hallo vanaf nu kunnen jullie hier mijn kaartjes gaan bewonderen.... ik kom het team van t scraphuis versterken. Dus ik hoop dat ik jullie veel inspiratie kan geven.
       Ik heb de stempel van magnolia; Tilda with Angel the Horse gebruikt.
       Het papier is van Maja Desing: Vintage summer.

     De pockets heb ik gestanst met de mallen van Die-Namics een echte super
     uitvinding om snel wat leuks te maken.
     de stemepl heb ik gestanst met een ronde stich van Die-Namics en de bewerkte achtergrond is van sizzix.
     Op de achtergrond is de hartjes stans te zien ook van Die-Namics en de bloem is van Magnolia.
     de merken van blaadjes weet ik even niet haha net als de note stans.
Verder nog wat lintjes gebruikt.




2 opmerkingen:

  1. anja een prachtig label heb je gemaakt meid

    leuke details en een lief stempeltje

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen