vrijdag 9 mei 2014

Waar blijft de tijd.....


 


Goedemorgen...alweer vrijdag morgen het weekend staat weer voor de deur.
Hier in het zuiden ook alweer de laatste dag van Meivakantie.
Pfff wat een vies weertje toch de afgelopen dagen... hopen dat het vandaag nog iets beter wordt dan regen en de kou. Oeps of we zijn een beetje teveel verwend al!!

Vandaag heb ik voor jullie Idea-Ology Assemblage Clock  van Tim Holtz.
Deze heb ik al wat langer geleden gemaakt dus jullie kunnen hem al op div. beurzen hebben gezien maar wilde hem ook graag hier nog even showen.
Ik ben aan de slag gegaan met gesso. Laagje op laagje en telkens laten drogen.

Nellies Vintage colour - My Pal NEVI 006  en verder heeeel veel blommen.
Ook de bloemen heb ik bewerkt met een beetje gesso.

Kort berichtje vandaag maar de foto's spreken voor zich denk ik zo.

Zo ik ga me klaarmaken voor een gezellige workshop vandaag hier.

Wens jullie een hele fijne dag!

Lieve groetjes, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Dit is prachtig Jolanda... dit staat ook al lang op mijn verlanglijstje om te maken. Super gedaan.. Groetjes Sylvia xxx

    BeantwoordenVerwijderen