zaterdag 3 mei 2014

Special Delivery:-)

Hallo allemaal op deze zaterdag!

Vandaag een kaartje van mij voor jullie!

Het is een kaartje voor een collega van mijn man: Zij hebben net een dochtertje geadopteerd van rond 2 jaar oud, genaamd Asenia. Doordat ik ze niet ken, heb ik het kaartje voor mijn doen rustig gehouden.



Op dit kaartje heb ik gebruikt:

Een stempel van Wild Rose Studio: Bella with Dahlia
Ingekleurd met Twinkling H2O's: Cranberry, Smokey Diamond,Warm Pecan
Stempel Noor Scrabble letters van Joy uit papier van Maja design Vintage Spring Basics 7th of May
Achtergrond: Papier van paperpad Prima Marketing
Bloem zelf gemaakt besprenkeld met Tattered Angels Glimmermist Dewberry
Het vliegtuigstempeltje links boven is van TPC Studio Travel Journey
Tekst 'Par Avion' en 'Special Delivery' zijn van Joy Crafts Sending Messages
Magnolia Heart Swirl
Stikrandje

Fijn dat jullie allemaal langs zijn gekomen!

Tot een volgende keer!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten