dinsdag 15 april 2014

Vintage met Panpastel!

Goedemiddag lieve medebloggertjes.
Vandaag heb ik een vintagen kaartje gemaakt.
Voor het achtergrond papier ben ik heerlijk aan de slag gegaan met mijn pannetje.... ooooh das toch ook zo leuk om te doen.
De Noor! Design - Clear stamp - Grunge 6410/0093  wowww wat kan je hier heerlijk mee spelen om een leuk designpapiertje te maken.
Van de Panpastel heb ik de volgende kleurtjes gebruikt
660.5 Chrom Oxide Green 
780.8 Raw Umber Tint
780.3 Raw Umber ShadeNatuurlijk ook weer de div. snijmallen gebruikt

Ook de scrabbel letters zijn zo gaaffffff die mogen echt niet ontbreken aan je knutsel spullen
Vintage plaatje komt van een velletje Studio Light Romantic pictures 11-059-RPSL31
Zo dit was het weer voor vandaag.
Ik hoop dat jullie weer inspitatie hebben opgedaan bij het zien van dit kaartje.
Fijne dag allemaal!

Lieve groetjes, Jolanda xxx

1 opmerking:

  1. Wat een schattig kaartje Jolanda! In het echt is hij veel en veel mooier!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen