donderdag 10 april 2014

Klaprozen


Goedemiddag allemaal welkom op dit blog.
Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met de Silhouette Poppies 6410/0047 stempel van Noor! design.
Ingekleurd met mijn Derwent potloodjes...blijf toch ook wel errug leuk om zo af en toe eens onder het stof vandaan te halen.
Voor de liefhebbers ik heb de volgende kleurtjes gebruikt: 
C150 - C160 - C450 - C590 - C670 - C680
Design papier van Studio Light
Natuurlijk mochten de nodige snijmallen niet ontbreken bij het maken van dit kaartje

Hier nog een close-upje van de stempel.

A.s. weekend zaterdag en zondag zijn wij aanwezig op de Creadagen te Arnhem.
Heb je plannen om te komen.... kom dan zeker even langs onze stand
altijd zo gezellig om iedereen van blogland te mogen begroeten.

17 Mei 2014
houden wij onze 1e opendag met div. demo's en workshops.
De Slotjes te Oosterhout
van 10:00u tot 16:00u.
Kom jij ook gezellig??

Fijne dag allemaal!

Lieve groetjes, Jolanda xxxx

5 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Jolanda.
    Ik heb 17 mei in mijn agenda gezet, lijkt me leuk!
    Groetjes Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een Beauty Jolanda mooie malletjes heb je gebruikt ! een toppertje !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook de potloodjes doen het nog goed bij jou Jolanda ;) Mooie stansen heb je gebruikt en het eindresultaat is een beauty van een kaart. Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje en jaaa ik kom 17 Mei :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful Coloring .. FAB stamp.. it must be so Fun to color it!! Gorgeous Details!! Great Die cuts too!! :o)

    BeantwoordenVerwijderen