dinsdag 11 maart 2014

Vintage it is today:-)

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik weer een kaartje plaatsen op 't Scraphuisblog:-)

Het is een vintage kaartje, mijn tweede. En oh wat was het weer leuk om te doen:-)

Ik heb gebruikt aan materialen:

Het plaatje heb ik gestikt met mijn naaimachine, ook de randen van de Dutch Doobadoo shape mal.
Het papier is van :
De bloemetjes passen zo leuk bij de roosjes in het vintage plaatje.
Klei molds  Royal Icons kroon
Klei molds  Ornaments
Houten vlindertjes van Xenos
MD craftables CR1234
Magnolia Sprawling Ferns
MD rol bloem
Rondom het vintage plaatje heb ik een oude donkerblauwe mal van MD gebruikt, een beetje geknipt zodat hij paste.
Cheery Lynn hoekstansjes
Wondgaasje
En een groot stuk kant

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden?!

Mochten er vragen zijn over de materialen dan kun je ze altijd stellen aan Jolanda:-)

Tot een volgende keer!


2 opmerkingen: