zaterdag 8 maart 2014

For You Tilda!

Hallo allemaal op deze zaterdag!

Het is weer mijn beurt om een kaartje te laten zien hier bij 't Scraphuis!

Het is deze keer een verjaardagskaartje geworden met papier van Jolanda!

Ik heb de narcissen op het papier ook gekleurd met dezelfde kleur als de bloemen van Tilda.
Gewoon je design papier aanpassen als de kleuren er niet helemaal in terugkomen, dat is vandaag de Tip.

Ik heb weer gebruikt super leuke materialen:
De 'Happy Birthday' van Noor design,
Butterflight van Tim Holtz,
Precious Hearts van Memorybox,
Ik heb met gesso en een doorzichtige pasta kippengaas gemaakt met een mask
Tilda Lost and Found collection For you Tilda ingekleurd met Twinkling H2O's en Distress inkt
Magnolia Swirl,
Noor design Hoera digitale tekst,

Glitter steentjes

Zo ik hoop dat ik jullie weer een leuk kaartje heb laten zien:-))

Tot een volgende keer!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen