zaterdag 11 januari 2014

Love for the apple!

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer voor het eerst in het nieuwe jaar hier op het blog. Ik wil jullie langs deze weg een heel fijn en creatief nieuwjaar wensen!

Vandaag laat ik dit kaartje zien;
 Love for the apple!
Tijdens het schilderen is het glimmende plekje wat altijd op een appeltje te vinden is veranderd in een hartje!
 Op dit kaartje heb ik gebruikt:
Papier van Paper Pad
Frame ornament vierkant en de mal daarvoor is zelf getekend
Poststempel van Magnolia
Silicone-Mold-Baroque: gipsen randje
Het kleine bolletjes randje is een mold die bij zo'n taart abonnement, elke maand geloof ik, gratis wordt gegeven. 
Ook het bloemensjabloon is er één van zo'n abonnement
Magnolia Wave Tag en Jolly Tag
Marianne Design Craftables CR1234
Gaas
Naturel jute
Bloemetjes uit eigen voorraad, maar Jolanda heeft ook nog genoeg bloemen te koop die erop lijken.
Tim Holtz Movers&Shapers: Mini Pine tree
Me to You: Winterwonderland 10 free exclusive clear stamps: rondom magnolia afdrukje de ijskristallenstempel
Distress inkt langs de randjes: Old Paper en Walnut Stain
Broekje& Haren: Walnut Stain

Dank je wel voor jullie bezoekje!

En tot een volgende keer!

xoxo Annette




4 opmerkingen:

  1. Wauwwwww wat een begin van het nieuwe jaar.... je kaartje is Prachtig!
    Fijn weekend geniet van jullie pup.

    Gr. Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super kaartje en wat leuk met het hartje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen