dinsdag 7 januari 2014

Happy Birthday....

 Hallo welkom op dit blog vandaag heb ik voor jullie een flessentag (zakje) gemaakt.
Alleen heb ik er zelf nog een stukje verlengt zodat ik het aan een fles kan hangen.
Design papier is van Maja Design - Vintage Autumn Basics
Stempel is van Wild Roses studio en ingekleurd met Derwent potloden.

Zo een kort berichtje voor vandaag.... maar als jullie vragen hebben hoor ik het graag.
Wij zijn alweer druk in de weer voor onze eerste beurs van het nieuwe jaar.

19 en 20 Januari 
9e Mega Hobbyfestival in Bleiswijk
Bleiswijk - Floraholland Bloemenveiling
Klappolder 130, 2665 LP BLEISWIJK
 
Heb je deze dagen nog geen plannen kom dan gezellig even langs!
Hebben jullie onze nieuwe maandaanbieding al gezien????
Kom snel effe naar de webshop het is zeker weer de moeite waard....
 
Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot de volgende creaties.
Fijne dag allemaal!
 
Lieve groetjes,
Jolanda

3 opmerkingen:

  1. die snij stencilrand is leuk..heel leuk idee zo is een fles drank geven heel persoonlijk.
    misschien dat ik wel even langs kom in bleiswijk is dichtbij voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke flessenhanger....

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen