donderdag 2 januari 2014

Gelukkig Nieuwjaar & Nieuwe Challenge op fb

 
Hallo lieve luitjes gezellig dat jullie er weer zijn.
Allereerst wensen wij jullie allen een heel gelukkig gezond maar ook een creatief 2014 toe.
Wij hopen jullie ook dit jaar weer vele mooie creaties hier te laten zien.
 
 
De nieuwe challenge op onze fb groep is weer van start gegaan en de opdracht luid
 een winters kaartje in maar 1 KLEUR!!
Eerlijk gezegd vond ik het wel een hele pittige opdracht.... maar dit is mijn kaartje geworden.
Deze keer ben ik eens niet voor het cute gevallen maar voor bomen.
Helaas is het het al een oudje van Magnolia.... ingekleurd met PanPastel
Zo leuk om mee te werken!
Design papier is van Maja design -  Vintage Autumn Basics - Entire collection
Slee is een Magnolia Doohickey -   Santa`s Sleigh -
Sneeuw heb ik gemaakt met Frantage emanel

Hieronder op de foto zie je goed de diepte die ik heb gemaakt in het geheel.

Wil jij ook meedoen meld je dan aan in onze Facebook challenge groep.....
natuurlijk wordt er elke maand een winnaar beloond met een prijsje.

Voor nu bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende creatie

Lieve groetjes, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Jolanda, ziet er supermooi uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Anita.
      Als je wilt mag je natuurlijk ook de uitdaging aangaan en zien we je kaartje graag in de fb groep verschijnen!

      Lieve groetjes, Jolanda

      Verwijderen
  2. ik ga de uitdaging aan, ben altijd wel gewend om in meerdere kleuren te kleuren, maar wie weet gaat het mij lukken en dat zie je het kaartje wel op facebook verschijnen.....
    groetjes Elvira

    BeantwoordenVerwijderen