zaterdag 18 januari 2014

Dikke Knuffel


Hoi allemaal,
Beterschaps kaartjes maak ik eigenlijk nooit zoveel, gelukkig niet veel zieken om mij heen ;).
Maar er is iemand die wel een mooie beterschapskaart verdient ,dus ben ik aan de gang gegaan .

Het design papier is van Little Yellow bicycle, het stempeltje is van Magnolia, Magnolia Tilda with Heart Spots With Love col. 2013 nu in de uitverkoop voor maar 5euro ;) , ik heb haar gestempelt op Aquarelpapier met Archival jet black inkt en ingekleurd met de Distress.
De stempel tekst buttons zijn van NoorDesign.
En het geweldige vlaggentjes stans Heart banner, super lief is die he ,is van LaLa Crafts.
Verder Wit Kant , de roze is met een plak rand uit eigen voorraad..
Bloementjes en vlinder stickertjes.
Als je iets zoekt of vragen heb , mag je altijd Jolanda mailen.

Ik wens jullie een hele fijne zaterdag toe XX Christa

3 opmerkingen:

  1. Daar wordt je toch gelijk helemaal vrolijk van!!! Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Duidelijk iemand die de waterpokken heeft, vind het trouwens ook een erg leuk kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi beterschapskaartje met deze tilda er bij ik heb daar zuster tilda voor

    ook de vlaggetjes erg mooi er bij

    tilda mooi ingekleurd

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen