zaterdag 28 december 2013

The Magic of the Season

Hoi Allemaal,

De kerstdagen zijn voorbij en het einde van het jaar nadert!
We kijken allemaal terug op het afgelopen jaar en maken nieuwe plannen voor het volgende jaar!
Wat gaat zo'n jaar snel, te snel soms.
Daarom blijf genieten van elke dag!

Vandaag mijn tweede kaartje als DT lid van t Scraphuis:
De achtergrond kleur langs Tilda is Twinkling H2O's: Hunter Gray
Nog wat Stickles Crystal om het af te maken.
Op de kaart heb ik verder gebruikt: Tim Holtz Tattered Pinecone,
Deze is van het papier van Maja Design gemaakt net als op de kaart, de randjes aangezet met Vintage Photo afgewerkt met een strik van kreukellint. De klok is uitgeknipt uit een vel van Maja Design Vintage Autumn Basics no.XVI en met Distress Crackle Paint van Ranger: clear rock candy behandeld. 
Achter de klok zit de Exclusive Die van Go Kreate NV204
De angel wing is van Magnolia.
Links achter op de kaart zit een stukje echte schors, paste qua kleur zo mooi vond ik. Ook in een tuincentrum gekocht licht beige jute gaas maakt diepte in de kaart samen met het ribbelkarton.
De tekst is van Whimsy Stamps Holiday Cheer, Whimsy Sentiments Collection
Tim Holtz Snow Flurries aan de rechter zijkant van de kaart
Verder nog lintjes, belletjes, touw en aaibare roosjes.

Ik hoop dat jullie weer van mijn kaartje hebben genoten en mocht je iets niet kunnen vinden in de shop dan kun je het altijd vragen aan Jolanda. Die helpt je graag:-)

Allemaal een fijn uiteinde van het jaar gewenst en tot volgend jaar voor mijn volgende kaartje!

xoxo Annette




3 opmerkingen: