zaterdag 14 december 2013

NOEL- eerste kaartje nieuw DT lid

Hallo allemaal op het blog van 't Scraphuis,

Vandaag een nieuw gezicht bij Jolanda op het blog. Mijn naam is Annette en je kunt me al een tijdje vinden in blogland. Jolanda en ik hebben elkaar ontmoet in Rijswijk, waar we erachter kwamen dat we heel dicht bij elkaar woonden. Na een gezellig praatje aldaar ben ik een keertje op de koffie/thee gegaan en van het één kwam het ander en hop je vindt me hier als nieuw DT-lid.
Vandaag dus mijn eerste kaartje hier:

Ik heb gekozen voor een kerstkaartje natuurlijk, helemaal nog in de ban daarvan.
Op het kaartje staat Tilda in the forest, ingekleurd met Distress inkt: Forest Moss, Victorian Velvet, Walnut Stain, Iced Spruce en Tattered Rose Het papier is van Magnolia.
Achter Tilda is een mal van Spellbinders gebruikt: Majestic Labels Twenty-Five.
 Ik heb een half  lijstje gemaakt van de molds van Martha Stewart, waarom een hele gebruiken. Ik vind het heel leuk om veel laagjes te maken dus vandaar dit idee om hem er half achter te stoppen. Daarin zit ook een sneeuwster van klei, bruinsig gemaakt met Vintage Photo. Deze is op de beurs in Rijswijk gekocht, maar heeft niet echt een merk helaas. NOEL is daar ook van.
De slinger van La-LaLand staat leuk boven in. De Pine-Tree is van Tim Holtz en gemaakt van ribbelkarton.
Dat heeft ooit in een doos gezeten en kon ik natuurlijk niet weggooien. Op de pine tree een ster van klei van Martha Stewart op de Precious Hearts van Memory Box 
Het houten hert komt van de Action. Daarachter heb ik Pine-sprietjes geponsd met een pons van McGill. Dat is een pons van wat jaartjes geleden maar doet het altijd nog goed vind ik.
 De witte balletjes komen van het tuincentrum en vallen als het ware van het klei randje naar beneden. 
Dat is een mal van Wilton 
Boven achter zit nog een stans van Tim Holtz Star Cluster genaamd en als je goed kijkt zie je nog een stukje jute zitten. Ook de Memory-Tag van Magnolia moet je zoeken.


Zo dit was dan mijn eerste kaartje, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
En tot een volgende keer!

lieve groetjes Annette


2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je bij het dt team hoort..je maakt mooie kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi hoor je eerste kaart prachtige details er op
    en veel plezier hier

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen