zaterdag 7 december 2013

Merry and Bright


Hoi allemaal,

Ik was zo druk vandaag met de kerst spullen opzetten  dat ik helemaal was vergeten een kaartje te plaatsen , oeps!!
Maar dit is mijn dt bijdrage voor t'Scraphuis.
Ik heb GoKreate mal 6 gebruikt voor de vorm van de kaart, het papier is van Maja , het stempeltje is van Magnolia uit de nieuwe Winterwonderland Collectie ze heet Merry Christmas tilda.
Ik heb haar gestempeld op Aquarelpapier met Archival jetblack inkt en ingekleurd met de Distress inkts
Verder heb ik mallen van magnolia gebruikt de Swirl ,de kerstpoinsetta's en de vleugels
De sterren zijn van timholtz, verder is het tekststempeltje van CC Designs en nog een engel gekleid met Arista klei, en op de randen van de sterren wat fijn ijskristal.
Wens jullie weer een super gezellig weekend toe XX Christa

3 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Christa, mooi met dat engelenhoofdje. De sterren van Tim Holtz heb je ook op een leuke manier verwerkt, ze lijken wel van glas..,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat een prachtig kerst kaart met die engel en sterrennrand er bij

    mooie zachte kleurtjes gebruikt vind het een plaatje

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen