dinsdag 17 december 2013

Kerstkusjes

Vandaag een kerstkus met een Magnolia en een deurhanger van Let's Get Bizzee.
Nu mag de kerst wel komen en natuurlijk ook sneeuw ;-)

Ik heb papier van Prima Marketing ( Holiday Jubilee Nostalgia ), Fancy Pants (Christmas ) en Studiolight ( paperpad) gebruikt. De stansen zijn van Magnolia en Noor design.
Tilda heb ik op kraft gestempeld en ingekleurd met Derwent potloden. Op de muts en onder in de trui heb ik liquid applique gebruikt

Neem eens een kijkje in de winkel waar je nog meer mooi papier vindt en ook leuke dingen die je kunt pimpen.

Liefs Sinikka

2 opmerkingen:

  1. mooi ingekleurd zeg met de potloden. ik heb ze ook maar sinds ik verf/kleur met H2o liggen ze heel zielig in een bakje.
    moet ze er toch maar weer eens uithalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi prachtig gekleurd ook

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen