dinsdag 10 december 2013

Happy Birtday


Goedemorgen allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een MDF Champagnefles van Let's Get Bizzee gepimpt.
Natuurlijk is dit voor heel veel verschillende gelegenheden als kado te maken... Ik heb er een verjaardags kado van gemaakt.
Ik ben begonnen met het mdf helemaal te bewerken met gesso goed laten drogen en daarna beplakt met design papier. Ik heb gekozen voor Maja Design.
Natuurlijk weer verschillende snijmallen gebruikt zoals:
Bingokaartjes ijn gemaakt met:

Deze heb ik met Archival inkt gestempeld op Terschelling Aquarelpapier Glad 18x24 300gr  en ingekleurd met Panpastel.
Zo leuk om met die Panpastel te werken hihihi.
Hieronder nog een close-upje van de bloementoef op het voetje.


Ik hoop dat jullie met deze Let's get bizzee MDF champagnefles met voetje  inspiratie hebben opgedaan......
Ik vondt het errug leuk om er iets mee te doen!!

Alle materialen zijn natuurlijk te vinden in onze webshop
Heb je vragen schroom je niet en vraag het ons gerust!

Bedankt voor jullie bezoekje en ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.
Voor nu wens ik iedereen een hele fijne dag!

Lieve groet,
Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Oh die is super zeg!!!! Jammer dat ik helemaal nog niet jarig ben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Jolanda hij is prachtig!
    XoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen