donderdag 14 november 2013

Schud kaart



Hoi hoi
Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje er op te zetten.
Ik heb een schudkaart gemaakt.
De stempel die ik heb gebruikt  is van de winter wonderland collection 2013
van magnolia.
Het papier wat ik gebruikt heb komt uit de Delight collection.
De mal met kristallen en de stempels met xmas wish zijn van joy.
Het kleine sterretje heb ik met de arista zelfhardende boetseer klei gemaakt.
Alle spullen kan je vinden bij het 't scraphuis en kan je het niet vinden Jolanda helpt je graag verder.
Fijne dag vandaag

groetjes Eveline

3 opmerkingen:

  1. Hoi Evy...een mooie kaart zeg en deze ovale mal komt door hem als lijstje te gebruiken nog mooier uit, bedankt voor de inspiratie...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje evy

    en prachtige mal van joy gebruikt en deze tilda erbij heelmooi

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen