donderdag 21 november 2013

My Wish List......


Hallo gezellig dat jullie er weer zijn.
Vandaag is het aan mij de beurt om hier een kaartje te laten zien.
Ik ben aan de slag gegaan met een Dutch Shape Art van Dutch Doobadoo.
Dit is een plastic stencil waar je een vorm kaart mee kan maken.
Design papier van Maja design  Vintage Autumn Basics - Entire collection
My Wish List stempel van Noor! design
Weer div. stansen:
Magnolia Doohickey - Slender Firs  en Sprawling Ferns
Tim Holtz - On the Fence  en Snow Flurries
Tilda is ingekleurd met Panpastel
Dan even nog een paar huishoudelijke mededelingen.
A.s. Vrijdag Zaterdag en Zondag zijn ook wij aanwezig op het Crea Weekend te Rijswijk
Broodfabriek!

Wil jij ook leren om met Panpastel te werken of wil je uitproberen of het werkelijk iets voor je is
30 November heb ik nog enkele plaatsen vrij.
Hier vindt je alle info....

Natuurlijk zijn alle materialen weer via de webshop te bestellen...
heb je spec. wensen die je niet bij ons kunt vinden vraag er gerust om we gaan dan zeker voor je opzoek!

Voor nu wens ik jullie een hele fijne dag en misschien tot op de beurs
en anders tot een volgende keer!

Lieve groetjes, Jolanda

4 opmerkingen:

  1. Zo dit is ook echt weer een plaatje.Lijkt net een schilderij,top!

    lfs van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Jolanda, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart.Leuk model.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o wat een super mooie kaart Jolanda

    hij is prachtig


    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen