dinsdag 19 november 2013

Merry Christmas

Het is bijna begin november dus langzaam wordt het tijd om te beginnen met kerstkaarten. Als we niet al druk ermee bezig zijn :-)
 Voor deze kaart heb ik het papier van Maja Design gebruikt....Vintage Autumn Basic Collection.
In de achtergrond heb ik de Weathered Clock van Tim Holtz gebruikt en aan de zijkant zie je delen van een Noor stans.
De stempel is van Amy Design. Een prachtige stempel
Ik heb gestempeld op kraft papier en ingekleurd met de Derwent Colorsoft potloden.
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Liefs Sinikka

3 opmerkingen:

  1. Gave kaart , Sinikka !! Leuk zo met die klok van Tim er achter .... xx Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is helemaal super hoor, mooie combinatie van alles.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen