dinsdag 1 oktober 2013

Voor jou....

Hoi hoi,

vandaag plaats ik weer een kaartje wat ik gemaakt heb voor 't Scraphuis. Jolanda heeft hele mooie vintage knipvellen van Nellie's Vintage in haar webshop waar je hele mooie vintage kaartjes mee kan maken! Ik heb Nellie's Vintage - Christmas vintage winter pleasure NEVI010 gebruikt, mooie plaatjes hoor!!!
Ik vond het papier van Glitz - pretty in pink daar mooi bij passen. De lantaarn die ik gebruikt heb is een creatable, maar Jolanda heeft een mooie in haar winkel van Joy - Lantaarn Floral Flourishes.


Het lijstje linksboven heb ik zelf gemaakt met klei en een siliconen mal, super leuk om te doen!!! Die heb ik gekleurd met een inktpad van distress inkt.
De bloemen komen uit eigen voorraad, zo ook het lint en de pareltjes.

Ik hoop dat jullie het weer een leuk kaartje vinden en als je iets zoekt maar je kan het niet vinden, mail Jolanda dan even en dan kan ze je helpen.

groetjes Arjette.

3 opmerkingen:

  1. wat een beeldschoon vintage kaartje is dit....I LOVE IT.
    Liefs Ghea ♥
    CANDY bij, gheasknutselkaartjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart.Mooi plaatje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi kaartje is dit geworden

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen