dinsdag 15 oktober 2013

Vintage kaartje

Hoi hoi,

vandaag is het mijn beurt om weer een kaartje te maken voor 't Scraphuis. Ik had zaterdag het prachtige papier bij Jolanda gekocht van Maja Design - Autumn Basics en heb zonder een stempel te gebruiken een kaart gemaakt deze keer, er zitten zulke mooie vintage plaatjes op!!!!


Dit vel papier is ook té mooi om zich weg te laten moffelen dus verder weinig tierelantijntjes er bij gedaan...
Aan de bovenkant heb ik de vlindermal van Joy 2 x uitgestanst. Het hoekje is een mal van Joy - lelie. Sommige van de bloemen kan je hier vinden. Het label komt uit mijn eigen voorraad en daar heb ik op gestempeld met een stempelsheet van Joy - Buttons veel geluk.


Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden! Het is in ieder geval weer eens wat anders...
mocht je iets zoeken in de winkel maar het niet kunnen vinden, dan kan je Jolanda altijd even een mailtje sturen en helpt ze je graag!

groetjes Arjette.

1 opmerking:

  1. Wow wat een schitterende vintage kaart hee sjiek ook.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen