dinsdag 8 oktober 2013

Sneeuw en ijs....mijn eerste DT object.

Hier komt mijn eerste DT werkje voor ' T Scraphuis. 
Het is niet vaak dat ik iets pimp en nu heb ik een Let's get Bizzee kerstbel gepimpt.
Ik heb het mooie papier van Maja design gebruikt "Vintage Autumn Basic collection"
De kerstbel heb ik eerst beplakt met het design papier en daarna bewerkt met Distress Crackle paint Op de mutsen heb ik Liquid Applique gebruikt en natuurlijk horen de Noor ijskristallen ook op dit werkje.
Het stempeltje is ingekleurd met Distress Ink. Zijn ze niet schattig de stempels van Little Darling. Deze heet down the hill. Verder heb ik nog mooi kanten lint gebruikt, een oudere tekst stempel, een oudere magnolia stans en natuurlijk een paar bloemen.
Ik hoop dat jullie mijn eerste DT werkje leuk vonden en dat ik jullie heb kunnen inspireren :-)
Liefs Sinikka

4 opmerkingen: