donderdag 24 oktober 2013

Ga je mee naar benee

 Goedemorgen allemaal vandaag weer aan mij om jullie een kaartje hier te laten zien.
Ik heb gekozen voor een kerst/winters kaartje.
Stempel van Little Darling - Down The Hill heb ik gestempeld met met rolblok op aquarel papier van Terschelling en archival inkt Jet Black. Ingekleurd met Derwent 0640
Jaaa maar met 1 potloodje!!
Het design papier is van Maja design Vintage autumn zo mooi!!
Natuurlijk ook weer div. stanzen gebruikt en wel van:
Magnolia
Joy! crafts
Tim Holtz
Alle randjes van het papier heb ik bewerkt met gesso.

Zo dit was weer mijn kaartje voor vandaag!
Ik hoop dat jullie weer ideetjes hebben opgedaan met mijn kaartje.

alle gebruikte materialen zijn te vinden in de shop
Ben je op zoek naar een bepaald artikel vraag er gerust om dan gaan wij voor je opzoek!
Kom zeker even kijken in de shop we hebben een super leuke aanbieding deze week!!

Wens iedereen een hele fijne dag vandaag!
Ik ga vandaag nog heerlijk met de PanPastels aan de slag om stempelafdrukjes in te kleuren.


Lieve groetjes, Jolanda

8 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart en super gekleurd met maar een potlood (y)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super Jolanda...jij bent ook van alle markten thuis!
    ♥♥♥ Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje en maar ingekleurd met een potloodje, knap hoor.

    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat id dit een schattig afdrukje en wat heb je dit schitterend gedaan.
    Mijn complimenten hoor Jolanda heel mooi.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Jolanda,
    het is een enig kaartje! Mooi die randjes met gesso. Vooral voor een winterkaartje vind ik dat super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Jolanda,zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen