donderdag 3 oktober 2013

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan.

Lieve allemaal,

dit wordt mijn laatste kaartje die ik plaats voor het blog van 't Scraphuis. Ik vind het jammer om afscheid te moeten nemen van Jolanda, Arjette en Christa maar via facebook, email, whats up :) etc houden we vast contact. Ik heb altijd met plezier de kaartjes gemaakt en ook op beurzen mee mogen helpen. Jolanda bedankt daarvoor het was heel gezellig. 


Deze kaart heb ik voorzien van een stempel van Bildmalarna: Mushroom uit de laatste collectie. De vlinders zijn wederom van Unique en besprenkelt met glitters. Het grasrandje is volgens mij van Joy maar ik kan die op het moment niet vinden in de webshop voor de link. 

Het kaartje is ongeveer 14cm en daardoor kon ik nog mooi de stans van Lin & Lene design gebruiken, iets hoger had ie gemoeten.... Het uiltje links in de hoek is gemaakt met boetseer-klei en de Nature MP248 mold

Ik heb dit kaartje speciaal voor Jolanda gemaakt.

We zien/horen elkaar vast nog wel in het bloglandje. Dames bedankt voor alles!!!!!

Lieve groet, Angélique



1 opmerking:

  1. wat een prachtig herfst kaartje heb je gemaakt en super leuke het uiltje boven in

    ja keuzes maken is soms moeilijk het ga je goed

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen