dinsdag 24 september 2013

Wheeeeehoooooeeee Ik voel me als een prinsesje

Ik mag me vandaag als een prinsesje voelen omdat ik gevraagd ben dit giga leuke DT team te komen versterken. Een hele eer om zomaar gevraagd te worden. Dus ik heb ook niet lang getwijfeld maar meteen toegehapt.
Misschien kennen jullie mij al van blogland of van facebook, maar ik vindt het wel zo netjes me voor te stellen aan diegene die me helemaal niet kennen :-)
Mijn naam is Sinikka ik ben getrouwd ( bijna 1 jaar ) en ik ben al heel wat jaartjes bezig met kaarten maken. Ooit ben ik begonnen met Pergamano en in 2007 mocht ik bij iemand stempelen. Ja en dan zit je vast.
Ik vindt het inkleuren van stempels enorm leuk en doe het met veel plezier. 
Dit kaartje is op kraft ingekleurd med Derwent Colorsoft. Geweldige potloden die natuurlijk in de webshop te vinden zijn.
Ik hoop dat ik jullie heel veel zal inspireren als DT lid.

Liefs Sinikka


9 opmerkingen:

  1. Wat superleuk voor je Sinikka heel veel succes als DT-lid, je kaarten zijn altijd prachtig dus dat zit wel snor, net zoals deze ook weer, prachtig is die.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Anita.....Zeker weten dat ik het erg leuk zal krijgen hier :-)

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd! Heel veel plezier en genieten ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Heel veel plezier en genieten ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi ingekleurd hoor en welkom bij ons gekke team haha
    Xx Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom ik dit Scraphuis-team en veel succes!
    Groetjes Nicolet
    Oja.....je kaartje is natuurlijk prachtig...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GEFELICITEERD met je nieuwe job , Sinikka !!
    xx Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi kaartje en prachtig ingekleurd

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte meid!! , met je nieuwe job.

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen