vrijdag 13 september 2013

Voor Tess!!



Hoi allemaal,

Vandaag een welkoms kaartje voor Tess , het hondje van goede vrienden van ons, zij hebben sinds een week Tess in huis, en zijn dol op haar.
Dus ik wilde iets persoonlijks maken ,en op mijn vriendin haar Facebook had ze toevallig een eerste foto van Tess geplaatst ,deze heb ik eraf gehaald en op fotolinnen geprint.
Op internet gekeken voor leuke vintage plaatjes met teckels ,vond deze wel leuk tis een reclame van een oud hondenvoer .

Hier de lijst met de gebruikte materialen:
Paperpad van Simple Stories
Memorybox walkingcat
Ek succes pons
Parelketting
Stickles-Stardust
Als je iets zoekt kan je altijd Jolanda mailen zij zal kijken wat ze voor je kan doen .

Ik heb het kaartje samen met een welkompakketje ( botjes,balletjes ,veiligheidslichtje,snoepjes) aan hun gegeven Tess vond het natuurlijk geweldig ,de baasjes ook hoor .
Fijne dag allemaal XxX Christa

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk welkoms cadeau.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi wel koms cadeau voor de hond en baas

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Hundekarte ist grandios!!!
    LG Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Christa, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
    http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.ca/

    BeantwoordenVerwijderen