dinsdag 10 september 2013

Tot ziens!!

Goedemorgen lieve luitjes,

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan en de tijd van gaan is bij mij nu gekomen. 
Vorige week werd ik benaderd door een andere webwinkel  met de vraag of ik ook lid wilde worden van hun DT-team. Ik had het graag willen combineren met  't Scraphuis maar dat zou helaas niet gaan werken. Daarom heb ik er toch wel even over na moeten denken, want ik had en heb het altijd erg naar mijn zin gehad bij 't Scraphuis. Uiteindelijk heb ik er dan toch voor gekozen om deze nieuwe uitdaging aan te gaan.

Dit is dus mijn laatste bijdrage hier:
Het model is een Go Kreatemal en het Designpapier is van Magnolia, Special Moments Collection 2013Vintage Blue Ink Roses. Verschillende Doohickeys gebruikt en ook twee Noortjes! De golfjes zijn gemaakt met een stans van Whiff of Joy. Het varenblad rechtsonder is gemaakt met een siliconenmal van Martha Stewart van Artistaklei en gekleurd met Twinkling H2O's, zo ook de vlinder. Verder zijn alle randen bewerkt met Distress Inkpad Vintage Photo en rondom het afdrukje heb ik weer Stampendous Frantage gebruikt. Een taartservetje en wondgaasje mogen ook niet ontbreken. De plakparels zijn van de Action. De tekst is een clearstamp van een sheet van Noor! Design.
SeaShell Tilda is ingekleurd met mijn Distress Inkpads en Twinkling H2O's:
Rondom het afdrukje: Blue Ice (Twinkling H2O's)
Haren: Cinnamon Stick (Twinkling H2O's)
Jurkje , slippertjes en strik: Moon Beams (Twinkling H2O's)
Schelpen: Pewter en Pink Grapefruit (Twinkling H2O's)
Huid: Tattered Rose en Vintage Photo (Distress inkpad)
Emmertje: Antique Linnen en Vintage Photo  (Distress inkpad)
Alle diepere schaduwen nog aangezet met Distress inkpad, Black Soot
En dan hieronder nog wat detailfoto's
 
Bedankt weer voor het langs komen.
Nemen jullie ook een kijkje in de webshop
Er is weer een mooie week- en maandaanbieding!!
En jullie weten het inmiddels hè, als er iets niet meer op voorraad is, een berichtje naar Jolanda en ze doet haar best weer voor je!

 Jolanda, Arjette, Angélique en Christa ontzettend bedankt voor alle gezellige momenten!!!

Liefs, Nicole

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart.Veel succes met de volgende stap.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat jammer Nicole maar snap natuurlijk ook goed dat je soms keuzes moet maken en daar zal je goed over nagedacht hebben, wat een schitterende afsluitkaart heb je gemaakt, hij is prachtig zoals altijd. Veel succes met je designerschap bij die andere webwinkel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt er een prachtige afsluiter van gemaakt Nicole

    super mooie detais er op verwerkt

    mooie tilda en heel veelplezier met je nieuwe DT Werk

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen