donderdag 22 augustus 2013

Tilda with spoon


Goedemorgen bloggers, de vakantie zit er voor Zuid er al weer een week op en ik mag een kaartje plaatsen voor 't Scraphuis. In de vakantie kwam ik deze stempel tegen uit een oude collectie van Magnolia. Ik vond haar zo leuk. Het papier is van Maja Design.


Voor de onderkant van de kaart heb ik gebruik gemaakt van een Tim Holtz On The Edge Dies snij- en embossing mal. Op dit moment staat die niet in de webshop, maar je kan Jolanda er altijd even naar vragen.


Zo zien jullie ook de binnenkant van de kaart. Ik heb om de Floral ovals spelbinder een stukje gaas geplakt. Op het jurkje en de lepel heb ik Glossy Accents gebruikt.

Zoals jullie van mij gewend zijn heb ik de kaart weer vrij simpel gehouden.  

Tot de volgende keer!

Groetjes Angélique

5 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje
    En jammer dat de vakantie er weer op zit
    Hier zijn de basisschoolkids al aan hun tweede week begonnen en die twee van mij sinds deze week.
    Een fijne dag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi kaartje is dit! Prachtig die bloemen zo.
    We komen met z'n allen weer in het normale ritme...Mijn jongste begint 2 september weer en dan is iedereen weer naar school of aan het werk.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind de kaart heel mooi en tilda een schatje

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen