dinsdag 13 augustus 2013

Sent with love.......

Goedemorgen lieve luitjes,

Deze kaart heb ik gemaakt voor een lieve vriendin die vorige week 25 jaar getrouwd was. Ik heb een kaart gemaakt die jullie niet van mij gewend en het is ook geen traditionele kaart voor een zilveren bruiloft, maar wat past beter bij zoveel liefde dan een rode roos en een witte kaart.........
De rozenstempel is van Noor! Design net als de witte takjes. En beide te koop bij 't Scraphuis.
De stempel heb ik ingekleurd met mijn Twinkling H2O's, Hot Cinnamon, Olive Vine en Buttercup.
 
Het prachtige kant is hier te vinden.
 
De postzegelmallen en stempels zijn van Whimsy.
 
Ik wens jullie allemaal een hele fijne week. 
't Scraphuis heeft weer een leuke week- en maandaanbieding.........Neem dus snel een kijkje!!!

4 opmerkingen:

  1. hij is supermooi geslaagd ! top hoor
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldig mooie kaart is dit I Love It.......
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooije kaart Nicole groetje Sjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow this is Stunning! Love your colouring and that Diecut is Gorgeous with the trinket on!

    BeantwoordenVerwijderen