donderdag 8 augustus 2013

Mixed Media Canvas


Hoi allemaal

Een tijdje geleden hadden wij een DT Dag bij Jolanda thuis in Oosterhout, was voor mij een hele reis omdaar heen te komen, maar gelukkig kon ik met mijn Dt maatje Arjette mee rijden ,zo is een reis snel vol geklep hahaha.

We hebben een Mixed media canvas gemaakt.
Deze foto vond ik zo leuk van mijn zoontje Aaron ,deze werd dus ook gebruikt ;)
Zelf had ik wat speelgoed uit de bak van Aaron gepakt en er ook opgeplakt, zoals de lego, puzzelstukjes,autotje,minipotloden.

Je gebruikt een hoop gesso, modelleerpasta en glimmermist, distress stains .
Als je dit ook is wilt maken kan je Jolanda Mailen zij geeft hier Workshops in , ik zou zeggen doen want het is super leuk !!

XX Christa

4 opmerkingen:

  1. Dit ziet er ontzettend leuk uit Christa,en wat een leuk idee om er speelgoedjes bij te plakken. Ik vind ook de kleurencombinatie erg mooi,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is onwijs MOOIIIII !!! heel erg leuke details Toppie Christa !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen