zaterdag 17 augustus 2013

Happy birthday


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik voor mijn oma heb gemaakt , zij is morgen ( zondag 18aug ) jarig.
Mijn oma doet aan de bingo dus vond het toepasselijk om een bingo kaartje en een bingo chip en ik vond er een in mijn bakje met 78 ,want ze word 78 jaar.

Materialen:
Design papier van Little yellow bicycle= vintage summer
Vogeltjes van Marianne Design
Kant Altbelle
Rozen ,bloemen, takjes uit eigen voorraad
plakoogjes op de vogels uit eigen voorraad
Houtenhartje en metalen embelishment uit eigen voorraad
Tekst happy birthday is vanuit een sheet van Kars uit eigen voorraad

Er kunnen dingen tussen staan die helaas uitverkocht zijn maar als je Jolanda mailt zal zij haar best weer doen op het te bestellen ;)
XX Christa

4 opmerkingen:

  1. een hele mooie kaart en ik heb je oma al gezprken Christa, ze gaat speciaal met jou een potje bingo doen!
    Xxx Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje voor je oma zal ze blij mee zijn

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen