dinsdag 6 augustus 2013

Een troostend woord....

Goedemorgen lieve luitjes,

Gezellig dat jullie weer even langskomen!!

Vandaag heb ik een kaart voor jullie met die hele mooie Clearstamp Condoleance art.nr. 6410/0045, verkrijgbaar bij in de webshop 't Scraphuis. Ook hier weer in combinatie met een Magnoliastempel, Invitation Tilda van de Special Moments collectie 2013. Het Designpapier is van Magnolia, Hydrangeas van de Once upon a time collectie 2013.
Beide stempels zijn ingekleurd met Twinkling H2O's
Haren: Copper Penny
Jurkje en strikje: Periwinkle
Huid: Distress Inkpads: Tattered Rose en Vintage Photo
 
Bloem: Periwinkle
Stamper: Buttercup
Blad: Olive vine
Langs de rand heb ik Stampendous Frantage, Shabby Embossing Enamel White gestrooid en verhit met de heattool.
 
Vele Doohickey's van Magnolia gebruikt. Het rolroosje en hederatakje is van MD. Bloemen zijn van WOC. De bloemen heb ik bewerkt met Gesso. En alle randen heb ik bewerkt met de Inkblending tool met Distress Inkpad, kleur Vintage Photo. 
 
Deze tekst is van een Clearstampsheet van Noor! Design art.nr. 6410/0010.
 
Ik ben weer reuze benieuwd wat jullie hiervan vinden!!

Nemen jullie ook nog even een kijkje in de webshop. We hebben weer twee hele leuke aanbiedingen lopen, een week- en een maandaanbieding.

Ik wens jullie allemaal weer een hele fijne en gezellige week.
Liefs, Nicole

4 opmerkingen:

  1. wat een mooie combinatie, helemaal geslaagd ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk mijn oogjes weer uit Nicole, wat heb je dit weer helemaal super de super gemaakt, schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o Wow wat schitterend gekleurd de bloem is net echt joh echt supers ook leuk zo in combi met een magnolia-tje !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw prachtige kaart en deze tilda past er zo mooi bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen