dinsdag 23 juli 2013

gewoon even een kaartje

Hoi hoi,

kunnen jullie het allemaal een beetje uithouden met deze warmte?? Ik wel hoor, lekker in de schaduw, eindelijk lekker weer dus mij hoor je niet klagen!!! Vandaag een kaartje voor 't Scraphuis.
Ik heb mijn Magnolia afdrukje - Tilda with Cross Necklace ingekleurd met Copics deze keer, ook wel weer eens leuk om te doen hoor! Verder hou ik het kort, wil weer lekker naar buiten:
achter het afdrukje verbandgaas
daarachter joy frame vierkant
aan de zijkant de nieuwe vlindermal van Joy, prachtig is die!!! Ik heb hem 2 x uitgestanst, 1 x in wit en 1 x in kraft. 
De bloemen en blaadjes komen uit eigen voorraad.
De tekststempel is er ook eentje van joy - stempel tekst Buttons - Veel geluk
De pareltjes in de hoekjes komen ook uit eigen voorraad.
Achter m'n afdrukje heb ik nog een veer geplakt van Knorr pandell


Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden, mocht je vragen hebben mag je altijd mailen. En wil je iets bestellen maar kan je het niet vinden dan stuur je even een mailtje naar Jolanda en zij zal je verder helpen.
Geniet nog allemaal lekker van het mooie weer, voor degene die op vakantie gaan: geniet lekker en kom veilig weer terug!!!

groetjes Arjette.

4 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje Arjette...geniet nog lekker van het mooie weertje.

    Liefs. Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Arjette, hele mooie kleuren en heel mooi afgewerkt.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig kaartje

    en het stempeltje is een must have

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen